Annons

tisdag, mars 08, 2011

Magen v.34

Nu var det längesen jag visade en bild på magen, så här kommer en alldeles nytagen! Jag är nu i vecka 34 och har gått upp ca 7 kg. Jag mår fortfarande bra men nu börjar man allt känna sig ganska stor om magen ;o) Den tar emot lite när jag sitter och man är ju inte precis smidig när man ska ta sig upp ur sängen, hihi. Jag känner även av lite foglossning i svanskotan och vänster sida av bäckenet.


Tiden går så himla fort, jag kan knappt fatta att det bara är 6½ vecka kvar! Som vi längtar efter det lilla pyret!!! Men hon får gärna stanna där inne tills vi hunnit flytta ;o) Bara 3½ vecka kvar tills vi får nycklarna. Känns smått overkligt även om vi börjat stapla flyttlådorna på hög här hemma. Vi har mycket jobb framför oss, men gud så underbart det kommer bli!!

11 kommentarer:

Williams mamma sa...

Åhh så fin liten mage!!! Vad spännande, det är ju snart dax =) Har du börjat fundera på förväntningar och önskemål inför förlossningen?

Anonym sa...

Är det vanligt att man får svans också?

Nilla

Lina Johansson sa...

Louise: Tack :o) Ja nu börjar man allt fundera på hur det kommer att bli, pirrigt! Svårt att planera dock...

Nilla: Ja det är vanligt förekommande bland gravida ;o)

Riki sa...

Grattis och stort lycka till med både bebisen och flytten!
/Flitig läsare

Jossan-Wellness by me sa...

Fin du är!!

Jag fnittra lite när jag såg reklamen under din bild.
Det stod:
-Har du gaser i magen?

hi hi.

Tur att de inte är de du har utan de största miraklet som man kan få uppleva. Tänk att de bor en lite liten människa där inne..det är sååå häftigt!!!
HOppas du slipper mer besvär med fogar osv.
Kram och ta hand om dig.

Carro sa...

Gud så otroligt söt mage du har!! :o)

Lina Johansson sa...

Riki: Tusen tack :o)

Jossan: Tack gumman! Hihi, visst passar den bra där ;o)
Ja det känns helt galet att man har ett litet liv inom sig, sååå stort! Vilken upplevelse det kommer att bli!!!
Tack detsamma :o) Kram!

Carro: Tack så mycket ;o)

Annika sa...

Vilken fin mage!

Själv är jag i vecka 24 och det är så magiskt att känna lillan sparka varje dag =)

Fast har en galen huvudvärk som tyvärr varit där länge, inte bra så blir inte mycket träning utan bara vila.

Skönt att du inte har så lång tid kvar, lycka till!

Lina Johansson sa...

Tack ;o) Visst är det mysigt att känna hur det rör sig därinne! Magiskt!
Hoppas att du blir av med huvudvärken.
Tack detsamma!

Mot toppform sa...

Åå vad mysigt med bebis, vad fin du är!!

Lina Johansson sa...

Tack, det ska bli supermysigt!!