Annons

fredag, februari 18, 2011

Några gamla gympabilder

Jag satt precis och rensade lite bland gamla mail och hittade några bilder som jag och en kompis tog när vi var och lekte i gympahallen sommaren 2005, fem år efter jag slutade med gymnastiken. Trodde aldrig att jag skulle göra mina älskade flickisar och saltos igen, inte så långt efter jag slutat. Minns så väl den härliga känslan av att flyga runt i luften igen! Golven är så mycket studsigare nu än de var när jag tävlade så det var lätt som en plätt ;o) Tyvärr var det ju några år sedan jag slutade så jag har mest vanliga foton och VHS-filmer från gympatiden. Funderar på om man ska lämna in filmerna från våra julshower och få dem omgjorda till DVD så att man kan se dem igen. Underbara minnen!

 Tempoflickisar var min specialité, fick alltid köra sist på uppvisningarna :o) Fort skulle det gå och hela mattan full!

5 kommentarer:

Lansskönhetsprodukter sa...

Snyggt!

Anonym sa...

Vad händer om man landar på huvudet?

Erik

Lina Johansson sa...

Då gör det ont skulle jag tro ;o)

Anonym sa...

Men om man bryter nacken och avlider... Gör det ont då också?

Erik

zandrasblogg sa...

Vad kul! Jag är också gammal gymnast och älskar att titta på filmer och kort :) Tyvärr har jag nästan ingen från min tid.nationgu