Annons

torsdag, februari 03, 2011

Dålig uppdatering

Ursäkta min dåliga uppdatering av bloggen, vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu. Dagarna rullar på med jobb, bebislängtan, köp och sälj på tradera, hihi, och faktiskt vår allra första budgivning! Ett par av radhusen som vi har spanat in är äntligen till salu och vi hoppas verkligen på att det ena blir vårt! Det skulle passa oss perfekt! Sååå pirrigt nu att bara vänta på besked...

Magen den växer och växer men vikten har fortfarande bara ökat 4,5 kg. Väldigt skönt måste jag säga! Jag är i och för sig inte direkt stor i maten, men å andra sidan slinker det ner lite mer kolhydrater, fett och godis än normalt. Igår var jag inte sugen på någon mat efter jobbet så det blev bara lite lösgodis och en cola light, skäms på mig... Gissa om lillan sprattlade för fullt resten av kvällen!

6 kommentarer:

Ulrika sa...

Haha, det är som det ska. Bara bebisbubblan som gäller. :) Var ute på en underbart skön och lugn promenad idag med lillen sovandes i City crossen. Tänk snaaart blir det vårpromenad med bebis och vagn för er med. :) (Tror du katten blir lite avis på den ombonade mysiga vagnen kanske och gärna vill ockupera den? ;))

Lina Johansson sa...

Hihi, ja det kan han nog tänkas bli men han får minsann hålla sig undan därifrån ;o) Längtar sååå tills man får mysa med den lilla krabaten och gå en massa barnvagnspromenader :O) Hela våren och sommaren, så härligt!! Mys på med din lille kille ;o)

soffan sa...

Så fin du är med din mage här nedanför Linis :) !

Lina Johansson sa...

Tack söta Soffan :o) Jag gillar den, hihi.

Anna sa...

Skönt att inte gå upp så mycket. Det mesta brukar dock adderas mot slutet. Att du inte går upp så mycket kanske också beror på att du mister en hel del muskelmassa när du inte tränar lika intensivt som tidigare. Märker du någon skillnad på byxor till ex?

Lina Johansson sa...

Ja det kommer säkert öka mer nu mot slutet, det är väl då man samlar på sig mest vätska om inte annat. Jag tror faktiskt inte att musklerna försvinner så lätt såvida man inte svälter sig, och det gör jag inte. Byxorna har jag inte märkt någon skillnad på mer än att magen blir större ;o)