Annons

lördag, januari 22, 2011

Shopping

Idag blev det en liten shoppingtur till Nova och jag handlade bara till lillan ;o) Så kul att kolla in alla söta bebiskläder, det går ju inte att låta bli! Blir alldeles sentimental när jag tänker på att vi snart har en egen liten plutt, myyyys! Träffade dessutom på Seth och Johanna därute och hade en supertrevlig pratstund. De ska ju ha bebis bara en dryg månad efter oss :o)

Dagens outfit: Svarta mammajeans från HM, lång blommig mammatröja från HM och sjal från Gina Tricot.

Dagens fynd: Body och byxa från KappAhl. Body, strumpor och mössa från HM. Klänning från Lindex.

Nu ska jag väcka älsklingen som slocknat i soffan så att vi kan sätta igång med kvällsmaten. Vi tänkte gått ut och käkat idag för att fira vårt 11 års jubileum, men ingen av oss var så sugna på det. Avbokade kvällens bio också, så det blir en mysig hemmakväll med trerätters istället. Trevlig helg!

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Åh. Nu vill jag vara gravid igen så jag kan köpa lite söta kläder (till mig alltså). ;) Man såg ju bra ut i det mesta då fast man kände sig lite svullen. Nu däremot drar jag mig för att köpa kläder. Man vill ju tillbaka i gammal fin form igen först helst. Provrumsljuset lockar inte så mkt just nu i.a.f. :D

Lina Johansson sa...

Hihi ;o) Jag trivs också väldigt bra som gravid måste jag säga, mycket bättre än med min normalform. Har man varit i tävlingsform så är det svårt att nöja sig med något annat, men nu känns det verkligen bara mysigt :o)