Annons

torsdag, januari 06, 2011

Promenad i nysnö

Härligt med en ledig dag igen! Här har det kommit säkert 2 dm nysnö under början av dagen, men vi trotsade vädret och gav oss ut på en knapp timmes promenad i friska luften. Riktigt härligt och en aning flåsigare än normalt ;o) Min högra gluteus medius känns fortfarande lite bråkig. Skulle nog behöva en korrigering av mitt bäcken och triggerpunktsmassage igen, men det får ju vänta tills efter förlossning och återhämtning. Det borde ju vara bra att få det fixat innan man kör igång med hårdare träning igen. Jag känner mig sååå taggad att börja träna ordentligt igen, och jag som inte ens hunnit bli stor och klumpig än... Jag kommer väl klättra på väggarna här hemma de sista veckorna, haha.

Efter promenaden blev det en enkel och supergod lunch med solrosbröd, ägg, räkor och citronmajonäs. Sjuuukt gott! Sen delade vi en perfekt mogen mango, måste varit den godaste jag ätit, sååå saftig! Ligger en till i kylen och väntar :oP

Imorgon är det jobb igen, sen helg. Tänk vad härligt om man alltid hade ledigt någon dag mitt i veckan!

Inga kommentarer: