Annons

onsdag, januari 05, 2011

Present :o)


Älsklingen kom hem med dom här supermysiga Better Bodies byxorna till mig idag :o) Sååå mjuka och goa! Och en våg med fettmätning har han också investerat i, blir kul att använda sen när det är dags att komma i form igen! Att fettmäta sig med en våg är långt ifrån den bästa metoden, men helt klart enklast och billigast. Man får ta det med en nypa salt och bara jämföra med sig själv under så lika omständigheter som möjligt. Min pryltok till pojkvän fastnade såklart för den här vågen bara för att den automatiskt skickar din info till ett snyggt diagram på din blogg/twitter etc om man så vill.

Ni hittar Withings-vågen hos:


Leo trodde såklart att även vågen var en leksak, så vi fick plocka fram iPaden till honom igen ;o)

En liten filmsnutt också ;o)

4 kommentarer:

Anders sa...

Kul app! Men...är iPad så rep(klös)tålig? :)

Lina Johansson sa...

Nja, man får va med och passa så att det inte går för vilt till ;o)

Anonym sa...

haha försökte han äta stackars musen i mitten? :). den där vågen hade jag aldrig klarat... hur nojig hade man inte blivit om den ska uppdatera ens vikt varje gång man ställer sig? skönt efter julafton typ... :P
Hoppas allt är bra med dig!
/Jörgen

Lina Johansson sa...

Han gjorde nog det ja ;o)
Man kan själv välja om vikt och fettprocent ska publiceras, min är icke offentlig :o)
Jag mår bra, tack!