Annons

söndag, januari 23, 2011

Ny goding!



6 kommentarer:

Ida sa...

I know!! Köpte den också idag =)

Lina Johansson sa...

Den va smarrig!!

Millan sa...

Den måste jag köpa, jag är ganska less på alla gamla smaker.
Tack för tipset kompis!!
Kram kram

Lina Johansson sa...

Ja, köp den!! Riktigt god, en ny favvis :o)
Kram på dig sötis!

Anonym sa...

Jag har precis fått reda på att jag är gravid och känner mig lite tveksam till sötningsmedel. Jag har läst lite och meningarna verkar ju gå isär. Har du druckit fun light under graviditeten?

Lina Johansson sa...

Jag undvek sötningsmedel under ungefär första halvan av graviditeten, men sen har jag ätit en del igen. Dock inte lika mycket som jag gör i vanliga fall. De säger ju att det inte ska vara någon fara, men man behöver ju inte överdriva.

Grattis till graviditeten!!