Annons

lördag, januari 29, 2011

Hälsoböcker säljes!

Nu har jag rensat bland alla mina härliga böcker här hemma och tänkte att jag skulle göra en liten utförsäljning! Alla böckerna är i väldigt bra skick. Jag orkar inte skriva någon förklaring till var och en av dem, men undrar ni över något så får ni såklart fråga. Annars kan ni ju googla dem!

Fraktkostnaden beror på vikten, men det blir max 100 kr för alla böckerna i ett paket. Köper du 4 böcker så får du den billigaste på köpet! Vid intresse maila mig på linajohansson23@hotmail.com.

Glöm inte att kika in på min Tradera-sida också ;o)

 Pocketböcker samt en DVD med föreläsning. 
20 kr/st
Sockerberoende är såld!
 50 kr/st - SÅLDA
 50 kr/st
Stenålderskost är såld!
150 kr/st

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kan man prutta på priserna?

/Stefan

Lina Johansson sa...

Tveksamt...

Anonym sa...

Ok, men om jag gör såhär; Prrrruttth! Nu måste väl priserna ändå ha gått ned med ca 20 kr?

/Stefan

Annelie sa...

Tack själv sötis! Jätteroligt =) Kom på sen att jag ju inte frågade dig om du ville ha skjuts till stationen! Men du verkar ha kommit hem ändå =)Kram

Lina sa...

Vad heter du på tradera? Ditt alias?

Jag har en hel del urgulliga kläder till lilla. Har själv 2 flickor och det har inte blivit av att jag sålt de där första kläderna.

Lina Johansson sa...

Hej Lina!
Jag heter linjoh_83 på tradera.