Annons

måndag, december 20, 2010

Dunderförkyld

Jag har åkt på en ordentlig förkylning nu, sååå trist! Igår låg jag bara hemma och slappade i soffan hela dagen och somnade ändå innan nio på kvällen. Tog mig till jobbet idag, men nu håller rösten på att svika mig. Hoppas jag klarar av att jobba imorgon också för sen är jag ändå julledig. Känns konstigt att det är julafton redan på fredag, tiden har gått så himla fort! I år blir det julfirande i hos Tobbe och Lisa i Göteborg med Calles familj. Blir mysigt med en liten knatte på julafton även om han fortfarande är lite för liten för att förstå vad det handlar om. Min familj är i Thailand och gottar sig och kommer hem på självaste julafton, så dem får vi träffa i mellandagarna istället.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Apropå förkylningar... Hur får man bort ett envist popcornskal som har fastnat i halsen? Har suttit fast hela dan och popcornen musade jag i mig igår kväll. Känns nästan som man är förkyld eftersom man får lite ont i halsen. HJÄLP!

Nilla

Ulrika sa...

Ta det lugnt nu och ta inte ut dig för mkt. :)

Kram och god jul! :)

Jossan-Wellness by me sa...

Hej gumman

Hoppas de känns bättre idag för dig. Här är de oxå sjukstuga..

Mängder av julkramar om vi inte hörs innan jul. Ta hand om er och kör försiktigt när ni åker på julfirande.dyyyyrbar last:D

Kraaaaaaaaam

Lina Johansson sa...

Nilla: Jadu... Att äta eller dricka brukar väl vara det bästa.

Ulrika, Jossan: Tack sötnosar! Kämpar med min krassliga hals och tjocka näsa idag också, men sen är det ledigt och vila :o) Hoppas ni får en supermysig jul ni också!

Kram kram!