Annons

tisdag, november 30, 2010

Tävlingsdags!

I helgen är det dags för Decembercupen här i Lund. Vi har varit där varje år sedan flera år tillbaka, antingen för att Calle tävlat eller som publik, men i år tror jag faktiskt att vi skippar det. Jag blir rätt rastlös av att bara titta på byggning och athletic, föredrar ju Body Fitness ;o) Jag ser verkligen fram emot Fitnessfestivalen nästa helg! Det var 5 år sedan som jag själv bara satt i publiken där, men det ska faktiskt bli roligt. Visst börjat tävlingssuget komma tillbaka när man läser om alla de andra tjejernas förberedelser, men vi får väl se hur det känns sen när man har en liten att ta hand om. Som det känns nu vill jag gärna tävla igen, tror bara det är positivt för min del att inte kunna fokusera för mycket på dieten.

Ni kan läsa mer om tävlingarna på SKKF samt Luciapokalens egen hemsida.

Inga kommentarer: