Annons

onsdag, november 03, 2010

Dräkter

Nu är Annelies dräkter nästintill helt klara! Hon ska bara få prova dem en sista gång innan jag syr fast de sista spännena också. Kanske blir det några bilder med dräkterna på till helgen ;o) De kommer bli superläckra sen när alla stenar också är på plats, men det ska hon fixa själv.

Även Ida kommer att tävla i en av mina dräkter på Fitnessfestivalen :o) Hon ska nämligen hyra min senaste lila baddräkt. Jag vill inte sälja min sista baddräkt eftersom den ronden förmodligen försvinner från och med nästa år. I USA har de redan tagit bort baddräktsronden i Figure, så det blir troligtvis så här i Sverige också. Lite synd tycker jag som gillar den ronden bäst, men det blir ju enklare att sy i alla fall ;o) I så fall kan jag tänka mig att sy åt lite fler och även på distans utan utprovningar. Men det kräver förstås att man har lite koll på sina mått när man är i form. Hör av dig i god tid innan tävling om du vill att jag syr dina bikinis!

 Uthyrd!                                Såld!

Jag har även bestämt mig för att jag tänker sälja min senaste ljusblå-silvriga bikini på bilden ovan, trots att jag knappt hunnit använda den. Jag har aldrig tävlat i den, bara gjort en plåtning. Jag känner mig själv tillräckligt bra för att veta att jag ändå kommer att sy en ny till nästa tävling ;o) Hör av dig via mail om du är intresserad, adressen finns högst upp i bloggen.

4 kommentarer:

Emliscious sa...

om jag skulle tävla hade jag budat på bikinin! fasen vad snygg! du är riktigt duktig!!

Lina Johansson sa...

Åh, tack så mycket Emelie :o) Du kan ju alltid ha den på stranden istället, hihi.

Anonym sa...

hej

du tipsade mig för ett tag sedan om hy-pro 85, sen slutade de sälja den men jag hittade en ny återförsäljare i sverige nu
styrkeshopen.se
och de har t.o.m bättre pris.

ville bara skriva det, du gillade ju det proteinet

kram

Lina Johansson sa...

Jaha, där ser man. Tack för tipset!