Annons

tisdag, november 23, 2010

Det största som hänt oss!


Äntligen vågar jag berätta det... JAG ÄR GRAVID! Jag är snart halvvägs gången och beräknad till den 22 april. Idag var vi på vårt första ultraljud och fick äntligen se den lilla krabaten. Det var helt magiskt, så häftigt att få se det lilla pyret vifta med armarna och sparka med sina små fötter!

Träningen har minst sagt legat på is sedan jag fick veta det, därav min dåliga blogguppdatering ;o) Jag ska dock försöka komma igång så smått nu igen. Både jag och den lilla mår ju bra av att röra på oss!

27 kommentarer:

E sa...

Bebis?? ,-)

LindaLee sa...

Ett stort grattis :-) !!

Desiré sa...

Ååååh! Stort grattis! Vad härligt för er! :)

Sanna sa...

Stort grattis! Vilken härlig nyhet för oss bloggläsare. Lycka till! :) Barn är det bästa som finns. Jag blev mamma till två tvillingtjejer för 8 månader sedan.

E sa...

Måste varit något fel på min dator förut, såg bara bilden och ej texten! Grattis , Vad roligt =) =)

Björn sa...

Grattis!

Lina Johansson sa...

E: Nejdå, du såg rätt, det var bara det att jag la in texten en stund efter bilden ;o)

Tusen tack allesammans!!!

Mikaela sa...

Grattis!!! Vad underbart!

Sofie sa...

Oj!!! GRATTIS!!!!!
Gu va underbart!!

Ebba sa...

Grattis!! :)

Millis sa...

Stort Grattis! Visst är det fantastiskt, är själv i vecka 24 och bara längtar tills jag får se det lilla livet.

Annelie sa...

Oj, stort grattis till er, så underbart! Jag är så blödig för tillfället att jag blev alldeles tårögd här =) Grattis och lycka till!! Kram

Anonym sa...

Grattis till er båda!
//Frida

Rebecca sa...

Åhhhh grattis! en liten fitness bebis! :)

Ulrika sa...

Ja, passa på att träna lite lätt och hålla igång för det är ingen garanti att man kan göra det hela vägen. Själv hade jag kryckor sista veckan (vilket var v. 38 för mig). Nu är du ju bra grundtränad men ändå.

Än en gång grattis. :) Ska försöka få tid att uppdatera med bilder på Noah på facebook till helgen. Har inte uppdaterat sedan han var 2 månader (4 månader sedan) vilket säger en del och hur mycket tid man har fast man är "mammaledig".

Kram!

Lina Johansson sa...

Tack så jättemycket allihopa! Söta ni är :o)

Elinor Lilja sa...

Men åhhhh vad roligt! det kom verkligen som en chock!. Jag kan säga att alla verkar vara gravida nu! inkl mig :), Jag är i vecka 33 på torsdag. Vanessa är också gravid och nu du! gud så roligt!. Vet du vad det blir för kön? vill ni veta det?. Jag väntar en flicka till 12 januari:). Stort grattis och lycka till!

Lina Johansson sa...

Tack detsamma :O)
Ja det är många med växande magar nu, härligt! Vi vet inte vad det är än, dom kunde inte se det nu.

Nathalie sa...

vad chockd jag blev men gud så kul. grattis!!

Snusan sa...

GRATTIS!!! Gud vad roligt!! :D

Anders sa...

Grattis! En stor och positiv omvälvning i livet!

Emilie sa...

Ett stort grattis till er!!!

millbergskan sa...

Oj, här händer det saker! Ett stort grattis! :)

Heidi sa...

Åååå grattis, själv fick jag min för 1 månad och 1 vecka sen snart. Helt sjukt underbart är det (:

Lina Johansson sa...

Taaaack så mycket!!!

marika sa...

Stort grattis till den lille/a! jag är också gravid och är beräknad den 26 APRIL så vi får se om vi kanske lyckas tajma samma dag haha. Ha det bra =)

Lina Johansson sa...

Oj, tack detsamma!!! :o) Så spännande!