Annons

lördag, augusti 14, 2010

Vilodag

Idag låter jag kroppen vila helt från all träning, tror det är välbehövligt, och ganska skönt faktiskt. Så fort vi hade slängt i tvätten i morse så åkte vi till Scandic och lyxade med frukostbuffé. Ljuvligt! Sen blev det en liten shoppingrunda och sushi till lunch. Jag hittade både favorit-sporttoppen och löparskor på rea :o) Precis vad jag var ute efter, snacka om flyt!

Sötaste t-shirten, haha ;o)
Usch vad risigt mitt hår är nu... Tur att jag ska till frisören på onsdag! Klippa topparna och fixa nya fina slingor.

10 kommentarer:

soffan sa...

Jag har också välbehövlig vilodag idag :). Gött med rea-fynd!

K R A M

frida sa...

hejsan

Jag har en lite fråga, jag har varit sjuk sedan i påsk och läkarna har inte hittat något fel.
Har tränat till och från, vecka 26&27 hade jag sm uppladning och körde fullt (2gg/dag) och veckan efter det tävlade jag.
Nu mår jag sämre och har inte tränat... Alla säger ju att det är så farligt, hur är det egentligen? är det bättre att tex. gymma eller springa eller så?
Glömde att säga det i början men jag tävlar tränag kanot så jag tränar, paddling, gym, löpning, stavlöpning, skidor osv.
Är extremt motiverad att träna förutom att det gnager i huvudet att det kan vara farligt...
Frida

Anonym sa...

Åh, det där är också min absoluta favvo-sportbh! Kul att de görs i rosa! Själv har jag bara en vit som är minst 6 år gammal. Håller hur bra som helst och är verkligen bekväm och snygg. Måste absolut köpa fler! =) Du gjorde verkligen fina fynd Lina!

Lina Johansson sa...

Soffan: Härligt! Ja Rea gillar vi ;o)

Frida: Hur menar du med sjuk? Om du inte känner dig frisk så bör du självklart inte träna! När du pressar din kropp så mycket så läker den sämre och du riskerar att råka riktigt illa ut. Du kan t.ex. få svårläkta skador på hjärtat! Lyssna på vad din kropp försöker säga dig och kräv fler undersökningar!

Anonym: Visst är den grym! Min vita och också flera år gammal och är fortfarande lika bra. Blir så glad när man hittar det man vill ha på rea ;o)

Ebba sa...

Åh, reafynd är alltid lika roligt :D

Lina Johansson sa...

Ja, visst är det :oD

Manuela sa...

Var hittade du tröjan?? Urgullig =)! Kram

Anonym sa...

Vart kommer toppen ifrån, jättefin och jag behöver verkligen en ny!

Lina Johansson sa...

Toppen kommer från Casall och finns i de flesta sportaffärer och tröjan hittade jag på NewYorker ;o)

Hanni sa...

Vilken tur!!!
Så fina! =)