Annons

söndag, augusti 08, 2010

Vecka 31

Mån: 60 min morgonpromenad, snittpuls: 60%, max: 72%, -296 kcal.

Tis: 90 min promenad.
5 min jogging och lätt pass för RYGG, BAKSIDA AXLAR.

Ons: Vila

Tors: 60 min morgonpromenad, snittpuls: 58%, max: 66%, -260 kcal.
BEN, 20 min AMT-crossing, snittpuls ca 75%. Bästa benpasset på evigheter! :o)

Fre: 62 min morgoncardio varav löpning 10+15 min, snittpuls: 73%, max: 91%, -425 kcal.

Lör: 10 min crossing, AXLAR, BRÖST, MAGE, 15 min gång på högsta lutningen + 20 min AMT-crossing, snittpuls: 78%, max: 84%, -275 kcal.

Sön: 60 min morgonspinning, snittpuls: 64%, max: 78%, -336 kcal.
5 min crossing, ARMAR, MAGE, 30 min AMT-crossing, snittpuls: 75%, max: 82%, -220 kcal.


7 kommentarer:

Ida-www.lippstick.se sa...

Ser ut som en bra träningsvecka!
/ Kram Ida

Anna sa...

Vore kul om du skrev lite om dina träningsmål, vilken fas du är i och hur du planerar och lägger upp din träning.

Lina Johansson sa...

Ida: Den kändes riktigt bra :o)

Anna: Hehe, jag planerar inte mycket alls om jag ska va ärligt. Kör mest som jag känner för. Eftersom jag jobbar på att tappa 5 kg nu så blir det mycket cardio, gärna relativt intensiv sådan, och diet på det. Styrkan kör jag så tungt jag orkar alltid för att behålla musklerna.

//Lina

Hild sa...

Hei hei Lina. Følger med på bloggen din som vanlig. Veldig inspirerende å se referatene dine, håper det ikke gjør noe at jeg "stjal" ideen? :-)

/Hild

Lina Johansson sa...

Tack ska du ha :o) Klart du får sno det!!

Anonym sa...

Undrar hur du kan bränna så många kalorier bara på en morgon promenad. Bränner knappt så när jag springer som en toka.

Lina Johansson sa...

Jag tycker inte att jag bränner mycket alls på mina promenader, brukar ha svårt att få upp pulsen. Sen går det inte att jämföra sig med andra eftersom vi alla är olika. Om man väger lite och har grym kondition så krävs det mycket för att komma upp i kalorier t.ex.