Annons

måndag, augusti 16, 2010

Vart tog sommaren vägen?

Är det bara jag som börjar känna mig smått höstdeppig redan? Det är ju för tusan bara augusti, det ska va sommar nu! Vi har fortfarande 20-25 grader här, men de senaste veckorna har det varit grått, blåsigt och sjukt mycket regn nästan varje dag! Suck... För min del får det gärna bli lite svalare, men jag vill ha sol!!! Bäst att börja planera in lite skojigheter, annars kommer det att bli en lååång höst känner jag...

Jag bokade biljetter () till Fitnessfestivalen igår. Det blir första gången på 5 år(!) som jag inte ska dit för att tävla. Det kommer nog kännas lite skumt, men jag behöver verkligen ett break för att känna mig tillräckligt motiverad sen igen. Förra året var det riktigt kämpigt och inte lika kul, vilket påverkade min tävlingsform väldigt mycket, inte minst på Sweden GP. Förtränger helst den tävlingen, jag vet inte varför jag ställde upp faktiskt. Men nu vet jag att jag aldrig mer kommer att tävla om jag inte känner mig supertaggad. Man måste vara grymt motiverad för att orka med en så lång och krävande diet. Det är inte bara tävlingen som ska vara kul, det är ju vägen dit som är den största utmaningen.

2 kommentarer:

Fitness by Leonora sa...

Jag har precis märkt att det finns en fitnessfestival eftersom att jag enbart för 3 månader sen började bli seriöst intresserad av fitness, så ska dit med iår! :D :D

Lina Johansson sa...

Fitnessfestivalen är det bästa på hela året!!! ;o)