Annons

torsdag, augusti 12, 2010

Segt

Jag har haft ett par tunga dagar nu då kroppen har varit trött och det har varit svårt att motivera sig att träna. Igår nöjde jag mig med 50 min morgonspinning och idag hoppade jag över morgoncardion för att fokusera på gymmet istället. Benen var dock lika sega för det... Fick till ett hyfsat benpass i alla fall och 20 min löpning direkt efter.

Dieten sköter jag bra, men kroppen verkar inte alls vilja svara :o( Så sjukt irriterande när det inte händer något på vågen! Jag har inte mätt mig på ett par veckor så jag hoppas verkligen att måttbandet visar några minskningar imorgon i alla fall. Det är otroligt svårt att motivera sig till att fortsätta när det inte händer något. Jag känner heller inte att jag vill pressa mig hårdare eftersom det inte är en tävling jag deffar inför utan något jag vill kunna hålla en längre tid.

4 kommentarer:

Ulrika sa...

Hehe... Mmmm... Jag tycker det är magiskt att min vikt slagit rot vid 63.5 kg trots att jag ammar som sjutton. :D Och knappt hinner äta själv om dagarna... Kanske just det som är felet i.o.f.s. :P

Fortsätt kämpa men kom ihåg - du är fin som du är också!

Anonym sa...

Sköter du kosten, tränar och vilar kommer det självklart att hända saker. Det kanske inte märks just nu. Eller så ser du inte förändringarna som sker. Du kan ju det här. Det kommer att gå skitbra.

Emliscious sa...

hoppas du får de resultat du önskar! kämpar lite lika nu- mycket fokus men inte riktigt de resultat jag tycker jag förtjänar.. antar att det är tålamod som gäller nu!

Lina Johansson sa...

Ulrika: Haha ;o) Ja du behöver förmodligen äta lite mer du!
Tack snälla!

Anonym: Åh, det värmde att höra, tack!

Emliscious: Tålamod ja... Vi får kämpa vidare helt enkelt!