Annons

onsdag, augusti 18, 2010

Äntligen nyslingad



11 kommentarer:

Hanni sa...

Vad fint!! =)

Ebba sa...

Vad fint det blev :)

soffan sa...

Åhh, jag var så upptagen med att oroa mig över stereor som löpte amok, och cyklar som föll i småbitar igår, att jag missade att du var snygg i håret... Sorry. Fin är du iallafall!

Lina Johansson sa...

Tack så mycket :o)
Sofie, du var inte ensam, nästan ingen som märkt något. Får se det som att det passar mig helt enkelt ;o) haha

Jossan-Wellness by me sa...

SNYGGING DÄR!! Jätte fint blev de!!

Kramar

Sashli sa...

SNYGGING ;D

Hoppas allt är bra med dig gullet.
Ska ni på SM i Västeråsi år?

Kramar i massor!!

Lina Johansson sa...

Jossan, Sashli: Tack sötnosar!!!

Jag tror nog inte det blir SM tyvärr :o( Jag vill gärna åka och kolla på lördagen, men det är så himla långt att köra. Tar 6 timmar enkel väg för oss... Får väl vänta till FF! Ni ska väl till båda antar jag? Är det någon tävling på gång?

Kramar!!!

hanna sa...

heeey jag gillar din blogg!

Lina Johansson sa...

Tack ska du ha :o)

tove sa...

Hej Lina!
Super bra blogg du har, man blir väldigt inspirerad..

Tänkte höra vad du brukar äta under din bulk? jag ska själv börja bygga muskler :)

Hur länge brukar du sen deffa?

Lina Johansson sa...

Tack ska du ha!
Jag brukar äta det jag känner för. Bra mat överlag och mycket protein. Jag äter i stort sett alltid var 3:e timme. Du behöver ett energiöverskott för att kunna bygga, men överdriv inte, då blir det bara extra mycket att deffa bort sen. Inför tävling brukar jag gå på diet i 4 månader.