Annons

måndag, juli 19, 2010

Vecka 28

Då var första semesterveckan över. Vi har hunnit med en hel del sol, bad, grillning m.m. men träningen har ändå rullat på bra. Jag har skärpt till mig lite nu och hoppas kunna tighta till mig en aning utan att för den delen gå på någon superstrikt diet. Trivs inte riktigt med dagsformen...

Mån: 5 min crossing, AXLAR, BRÖST, TRICEPS, 20 min löpning + 5 min gång, snittpuls: 77%, max: 85%, -182 kcal.

Tis: 50 min morgonspinning, snittpuls: 59%, max: 72%, -231 kcal.

Ons: Heldag på Liseberg :o)

Tors: 20 min AMT-crossing, snittpuls: 69%, max: 78%, -125 kcal. MAGE. 20 min AMT-crossing igen, snittpuls: 73%, max: 84%, -139 kcal.
60 min kvällspromenad med Calle.

Fre: 10 min crossing, RYGG, ROTATORN, BAKSIDA AXLAR, 5 min crossing.
62 min kvällspromenad.

Lör: 45 min kvällspromenad med Calle, mamma och Zezar.

Sön: 60 min morgoncardio varav 15 min löpning.


Längtar efter att få börja ladda ;o) FF-07

2 kommentarer:

john sa...

Hoppas du slängde Nutellaburken efter att bilden togs ;)

Lina Johansson sa...

Ah nej, den smakade fint på riskakorna :oP