Annons

måndag, juli 12, 2010

Vecka 26

Usch vad jag är dålig på att skriva in veckans träning då. Tycker att det är lite småtråkigt så jag kanske lägger ner det snart...

Mån: Vila. Idrottsmassage och akupunktur.

Tis: 63 min morgoncykling à 2,2 mil, snittpuls: 64%, max: 82%, -350 kcal.
AXLAR, BRÖST, MAGE.

Ons: 5 min crossing, RYGG, ROTATORN, BAKSIDA AXLAR, 5 min crossing.

Tors: 62 min morgonpromenad, snittpuls: 50%, max: 63%, -187 kcal.

Fre: 50 min promenad till jobbet.

Lör: 56 min morgoncardio varav 5+25 min löpning, snittpuls: 70%, max: 90%, -366 kcal. Sjukt jobbigt i värmen!

Sön: 70 min morgonpromenad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

bränner man verkligen inte mer än 187 kcal på en timmes morgonpromenad???

Lina Johansson sa...

Jag hade bara en snittpuls på 50%, dvs knappt 100 slag/minut då, och det bränner verkligen inte mycket. Annars beror det ju på vad man väger, vilket tempo man håller och hur ansträngd man blir av det m.m.

//Lina