Annons

måndag, juli 05, 2010

Robyn-Dancing On My Own



Den här låten är ju bara sååå GRYM!!!

4 kommentarer:

YUME by Ellie sa...

Kika gärna in! :-) Personliga smycken till härliga priser!
http://yumejewelry.blogg.se/

linda sa...

Jag har skrivit till dig tidigare ang att sy sina egna dräkter. Jag har nu mer eller mindre bestämt mig för att sy mina själv. Och jag tänkte beställa från glitzit, både tyger och stenar. Överdelen har jag inga problem med att sy, jag tänkte nog klä in en svart vanlig bikini. Men vad ska man tänka på när det gäller underdelen, just för att få dem att sitta bra på höfterna. För gör jag en mall av mina vanliga bikinitrosor så sitter ju inte dem över höfterna. Du förstår nog vad jag menar :) Jag har även en baddräkt som jag tänkt använda som mall. Vad för sorts tyg skulle du rekomendera, eller räcker det med att det är stretch?

Kram Linda

Petra sa...

Grymt bra!!!

Lina Johansson sa...

YUME by Ellie: Fina! Duktig du är!

Linda: Skissa ett mönster utifrån en trosa som sitter högt upp på höftbenen, prova dig fram! Jag har fått göra om trosorna ett antal gånger innan jag har blivit nöjd.
Tyget måste vara av dubbelstretch, sen är det bara att välja det du gillar! Glitz it har väldigt många fina tyger att välja bland!
Lycka till!

Petra: Jag älskar den!