Annons

söndag, juli 04, 2010

Njuter av sommaren!

Jordgubbar med minikeso och vaniljprotein ute i solstolen :oP

Igår åkte vi till stranden och tog årets första dopp. Underbart! Det var tydligen årets varmaste dag, omkring 30 grader, så det passade ju bra ;o) På kvällen hade Calle fest för grabbarna här hemma så vi tjejer fick hålla oss undan. Det blev en mysig kväll med sushi, jordgubbar, glass och en massa tjejsnack hemma hos Maria.

Jag har även tagit upp bilkörningen igen den här helgen och det känns så himla bra! Stolt och glad :o) Måste varit minst ett år sedan jag körde bil sist och jag har haft sån ångest för att jag aldrig kör utan bara åker med av bekvämlighetsskäl. Men nu ska det bli ändring på det! I fredags körde jag hem från våra vänner som bor på landet någon mil utanför Lund, och igår körde jag ensam till och från Maria som bor på andra sidan stan. Inte ett enda motorstopp :oD

Inga kommentarer: