Annons

måndag, juli 26, 2010

Cykelutflykt

Idag lastade vi våra cyklar på bilen och körde till Landskrona för att därefter ta båten över till Ven och cykla. Vilken underbart härlig liten ö, vi bara mös hela dagen :o) De flesta hyr cyklar där, men vi ville hellre ha med oss våra egna. För den som är intresserad av en utflykt finns det mer info här. Kan varmt rekommenderas!

Båten mellan Landskrona och Ven tar ca 30 min.
På vissa delar av ön är det omkring 10 meters sluttning rakt ner i vattnet. Det gäller att hålla sig på vägen...
Mellis i SmartShakern och en karta över ön.

4 kommentarer:

Jossan-Wellness by me sa...

Ha så myyyysigt!!

RKAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Lina Johansson sa...

Det var sååå härligt!
Kram tillbaka på dig gumman!

Sara sa...

Hur mår du nu sen du gått upp så mycket i vikt? Planerar du att gå ned det eller trivs då så där?

Lina Johansson sa...

Sara: Trivs kan jag väl inte påstå att jag gör, men det är heller inte rimligt att förvänta sig att vara i tävlingsform året runt. För att jag ska komma ner i tävlingsform måste jag ligga på ungefär halva mitt egentliga energibehov och dessutom träna 1-3 timmar om dagen, alltså inget man kan leva med året runt. Det är extremt påfrestande och man får sätta mycket annat åt sidan för att klara av det. De flesta som tävlar har en normalvikt på åtminstone 5-10 kg över sin tävlingsvikt, även jag. Visst skulle jag gärna gå ner några kilon, men min kropp verkar trivas ganska bra med den här vikten, tyvärr.