Annons

tisdag, juni 29, 2010

Jag smälter...

Hoppas att ni alla hade en lika härlig midsommarhelg som jag och njuter av sommarvärmen! Vi åkte upp till Lisas syster på fredagen och stannade ända till söndag eftermiddag. Supertrevligt sällskap, god mat, en massa skratt och härligt väder, kunde inte blivit bättre :o)

Igår var jag på idrottsmassage igen och provade dessutom akupunktur med ström i gluteus och ländrygg. Kändes riktigt skumt och svårt att säga om det gav något. Den hårda massagen och övriga behandlingstekniker känns dock bra och benen är fortfarande lika långa :o) Helt problemfri vet jag inte om jag kommer bli, det lär ta tid i vilket fall med tanke på att jag gått med det i så många år, men det känns bättre i alla fall!

Dagens träning blev en dryg timmes cyklande ute i solskenet och sen ett pass på gymmet för axlar, bröst och mage. Härligt!

Gud va underbart det vore att slänga sig i havet nu, håller på att smälta bort här... Bada lite för mig också ni som är lediga! Känns riktigt plågsamt att stå inne och jobba i denna hettan. Knappt 2 veckor kvar till semestern nu, längtar!!!

Inga kommentarer: