Annons

onsdag, juni 16, 2010

Cykeltur på landet

Jag passar på att träna ute i det fina vädret så ofta som möjligt nu, det är ju så mycket härligare än att svettas inne på ett gym. Mina höftböjare var inte riktigt redo att springa idag igen, så det blev istället ett lång och härlig cykeltur ut på landet :o) Cykelbyxor, linne och solbrillor såklart, så man slipper få en massa bugs i ögonen. Samma sträcka som jag och Calle tog sist tillsammans, alltså ca 2,2 mil, och det tog drygt en timme. Kedjan hoppade redan efter ett par minuter, men sen höll den sig på plats ;o) Helt perfekt väder, strålande solsken och knappt någon vind. Man kan inte få en bättre start på dagen!!

Idag skulle man verkligen vilja vara ledig och bara gotta sig i solen hela dagen... Åh vad jag längtar till semestern!!! Knappt 4 veckor kvar... Hoppas det blir en fin midsommar innan dess. Vi åker upp till Varberg då igen för att grilla och ha det mysigt tillsammans med Tobbe, Lisa, lille Theo och hunden Tarzan. Längtar!

1 kommentar:

Emelie sa...

Hej lina!!
Såg på bodys forum att du sytt upp dina dräkter själv till BF! :D Jag ska tävla för första gången i december i BF och är sjukt nervös, haha ! Jag är också lite stressad över hur ja ska göra med dräkterna, min mamma är bra på att sy, men hur gjorde du med mönster? Jag vore jätte tacksam om du ville ge mig lite tips på hur du gjorde!!
Kolla gärna in min blogg o ge mej lite kritik, hihi. www.bemmes.shapemeup.se
Mail: bemmehult@gmail.com

Ha de bra!! //Emelie