Annons

torsdag, maj 06, 2010

Vecka 17

Här kommer en sammanställning av förra veckans träning, bättre sent än aldrig!

mån: 60 min morgonspinning, snittpuls: 63%, max: 77%, -323 kcal.

tis: VILA

ons: 60 min morgonspinning, snittpuls: 62%, max: 80%, -310 kcal.
5 min crossing, AXLAR, BRÖST, MAGE, 5 min crossing.

tors: 75 min morgonspinning, snittpuls: 57%, max: 72%, -319 kcal.

fre: 43 min morgonpromenad.

lör: VILA

sön: 45 min cardio varav 30 min löpning, snittpuls: 74%, max: 88%, -325 kcal.
60 min kvällsspinning, snittpuls: 60%, max: 72%, -290 kcal.


Då var kaffet slut och spinningcykeln kallar! :o) En kopp kaffe med ca ½ dl lättmjölk är numera min favorit innan morgoncardion, bättre än alla piller ju! Ska jag springa så känns det bra att äta ½ lättkesella eller 1 ägg också. Om jag cyklar här hemma så brukar jag blanda i aminosyror i vattnet istället.

2 kommentarer:

Tove sa...

Har du något speciellt mål med din träning just nu?

Lina Johansson sa...

Inget specifikt mål nej, bara toppa formen lite.