Annons

torsdag, maj 13, 2010

Balanserad

Idag är jag leeedig! Började dagen med en liten joggingrunda. Ikväll blir det grillning hemma hos goda vänner. Myyys!! Bara en dags jobb sen så är man ju ledig igen, så borde det vara varje vecka, haha ;o)

Jag fick en ny omgång idrottsmassage igår, en ordentlig knådning! Benen var lika långa fortfarande, underbart! Känner stor skillnad, inte alls så sned längre. Nu är det bara att låta kroppen ha sin gång och släppa på spänningarna i de överansträngda musklerna. Vi bokade in ett återbesök om en månad. Jag fick låna med mig ett Bionic Band att prova tills nästa gång. Jag har mycket svårt att tro på att något sånt här ska fungera, men det skadar ju inte att testa ;o) Någon som hört talas om Bionic Band tidigare?


Bionic Band ™ Sport har en frekvens på 10-14 Hz. Bionic Band ™ Sport är framtaget för den aktive. Du som bär Bionic Band ™ Sport kommer känna en ökad balans, styrka och energi. Vi rekommenderar Bionic Band ™ Sport till personer som vill uppnå ett bättre välbefinnande och som har ett högt tempo, tränar och idrottar mycket. Detta hjälper dig att få ut mer av din träning eller idrott då Bionic Band ™ Sport ger dig en extra energikick. Bionic Band ™ Sport ska användas dagligen för bäst effekt dock ej 24 timmar om dygnet eller när du ska sova då du inte kommer ner i djupsömn. Bionic Band ™ Sport består av mineraliserat silicon som är laddat.

5 kommentarer:

Cicci sa...

Nej, har inte hört talats om det. Får säga att jag också är lite skeptisk mot det ... men kanske fungerar det!?
/Cicci

Anders Meigård sa...

Hmm...låter lite som hokus pokus men ser fram emot utvärderingen :)

Lina Johansson sa...

Cicci, Anders: Jag håller med er. Kan inte påstå att jag har märkt något revolutionerande än ;o)

snusan sa...

Haha låter onekligen skumt! Men håll oss uppdaterade! Kanske är som med trissreklamen - plötsligt händer det! ;D

Lina Johansson sa...

Haha, ja det kanske blir som med Triss ;o)