Annons

söndag, april 25, 2010

Vecka 16

Den här veckan har det inte blivit så mycket träning och motivationen har hamnat i en liten svacka pga att min höft har ömmat rätt ordentligt. Jag är sjukt less på den nu! Har i alla fall hittat en idrottsmassör här i Lund som verkar bra och fått en tid hos honom den 11 maj. Hoppas verkligen att han kan rätta till mitt bäcken och få ordning på eländet! Saknar löpningen redan...

Mån: 61 min morgoncardio varav 20 + 23 min löpning (nytt säsongsbästa), snittpuls: 74%, max: 94%, -436 kcal.

Tis: 42 min morgonpromenad

Ons: 60 min morgonspinning, snittpuls: 58%, max: 64%, -270 kcal.

Tors: 3 min rodd, RYGG, BAKSIDA AXLAR, ROTATORN, MAGE.

Fre: 30 min spinning varav 20 min intervaller, snittpuls: 70%, max: 88%, -195 kcal.

Lör: Vila. Övade posering med en tjej som ska göra sin Body Fitness debut i sommar :o)

Sön: 6 min crossing, BEN, 6 min crossing.
45 min kvällspromenad, snittpuls: 58%, max: 66%, -199 kcal.

 Poseringsträning inför FF 2009

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Ring Torbjörn Mårtensson på atleticum i Malmö!
http://www.torbjornmartensson.se/
Han är mycket duktig på idrottskador och ser helheten i kroppen!

Maria Andersson

Anna sa...

vilken rolig utbildning du verkar ha!! :) kul :)

Lina Johansson sa...

Maria: Kul att du rekommenderar Tobbe, det var honom jag gick hos när jag jobbade i Malmö :o) Han är grym verkligen! Kanske blir så att jag går till honom igen, vore skönt att slippa ta sig in till Malmö varje gång bara. Jag såg att du är skadefri nu, sååå härligt!

Anna: Jodå, jag jag valt lite efter eget intresse :o)