Annons

måndag, april 05, 2010

Vecka 13

Mån: AXLAR, BRÖST.

Tis: 60 min morgonspinning, snittpuls: 64%, max: 75%, -325 kcal.

Ons: 45 min morgonspinning, snittpuls: 61%, max: 66%, -223 kcal.

Tors: 60 min morgoncardio varav 15 + 10 + 10 min löpning, snittpuls: 72%, max: 91%, -415 kcal.

Fre: 58 min morgoncardio varav 15 + 20 min löpning, snittpuls: 74%, max: 94%, -380 kcal.

Lör: 66 min morgonpromenad vid havet med Calle :o) Underbart väder!
RYGG, BAKSIDA AXLAR, MAGE. Promenerade hem efteråt, 15 min.

Sön: 63 min morgoncardio varav 12 + 8 + 12 min löpning i skogen. Härligt med omväxling!

Mycket löpning denna veckan, säkert därför som jag har haft lite ont i mina knän. Hoppas att det ger med sig för jag vill komma igång med löpningen på allvar nu!

Avslutar med några bilder från vår påskhelg i Höganäs. Lördagen bjöd på underbart vårväder, sen vart det grått och kallt igen...

Busfröet Zezar vaktade i trappan, han visste att Leo gömde sig däruppe ;o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du inte en vilodag också :) ?

Lina Johansson sa...

Jag lägger in en vilodag när kroppen behöver det. Men lite morgonspinning eller promenad ser jag inte direkt som någon ansträngande träning.