Annons

torsdag, april 29, 2010

Sålda dräkter

FF 2007

FF 2008

Dessa är just nu på väg till en ny ägare ;o) Båda dräkterna har jag själv sytt och dekorerat med tyger och swarovskistenar från Glitz it. Jag gillar att sy, även om det är en aning tålamodskrävande ibland ;o) Svårt att få det precis som man vill vissa gånger, men övning ger färdighet. Jag har ändrat mönsterna från gång till gång men nu är jag nog rätt nöjd, så till nästa tävling blir det väl bara annat tyg. Det är ju så roligt med nya dräkter!!

7 kommentarer:

annelie sa...

Är dom sålda eller ska du sälja dom? Mvh Annelie

Lina Johansson sa...

De är sålda :o)

Jessica Barrnäs sa...

Hejsan Lina! Syr du även dräkter till andra tävlande?!
Mvh Jessica Barrnäs

Lina Johansson sa...

Hej Jessica!
Jo, jag har börjat så smått med det också. Dock bara om man bor i närheten av Lund så att man kan prova ut dräkterna 2-3 ggr. Alternativt om man har någon dräkt sen tidigare som jag kan utgå ifrån.
Mvh Lina

Jessica Barrnäs sa...

Okej va bra=) Jodå jag bor utanför Eslöv så det är ju inte så långt... Ska tävla i AF och BF i december så behöver lite nya dräkter=) Om du är intresserad och har tid att sy?! Ingen panik än kanske men är det ok om jag hör av mig i slutet på sommaren?! Mvh Jess

Tove sa...

Väldigt snygg fitnessform du har! Hur länge håller du tävlingsformen?

Lina Johansson sa...

Jessica: Hör av dig lite längre fram så kan vi kolla på det då!

Tove: Tack ska du ha! Jag är bara i den formen precis kring tävlingarna, tyvärr. Det är för svårt och påfrestande att hålla den.