Annons

lördag, april 24, 2010

Saknar...

Från FF2007

6 kommentarer:

Linda sa...

Yes.. väldigt fin form!!! Hoppas allt är bra! *kraaam*

Frederik sa...

utrolig flot form

Anonym sa...

Hej Lina!
Otrolig finis på dom bilderna! Förstår om du saknar å längtar till den formen, och jag vet precis hur det är! Jag är i samma läge och nu ska det minsann bli andra bullar. Sist jag toppade formen hade jag träningskompis, ffa till de ääändlösa promenaderna. Mkt trevligt småprat och underlättande att "dra ut" varandra. Känner du för sällskap mot målet och hjälpa varann tröga dagar, så hör av dig!!
Bästa hälsningar, Annika (jag som jobbat där tidigare, massören du vet! Hihi! )sjs07afo@student.lu.se

Lina Johansson sa...

Tack ska ni ha ;o)

Annika, jag har mailat dig!

Cathrine´s Blogg sa...

och sååå brun du är!

Lina Johansson sa...

Ja det också, hihihi ;o)