Annons

söndag, mars 28, 2010

Vecka 12

Dags för en liten veckosummering igen, tiden bara rusar iväg ju! Och idag skulle man ställa fram klockan dessutom... Känns i alla fall väldigt skönt att vi går mot ljusare tider :o)

Mån: 7 min crosstraining, BEN.

Tis: 44 min morgonpromenad, snittpuls: 57%, -188 kcal.

Ons: 35 min morgonpromenad, snittpuls: 57%, -148 kcal.
AXLAR, BRÖST, MAGE, TRICEPS

Tors: 55 min morgoncardio varav ca 40 min löpning. Pulsklockan hängde sig tyvärr...

Fre: RYGG, BAKSIDA AXLAR, ROTATORN, MAGE.
Gruppträningspotpurri efter jobbet, ca 90 min träning av olika slag, svettigt och roligt! Kunde ännu en gång konstatera att danspass inte är något för mig, hahaha. Vad har hänt med min koordination!? Afropowerdance var däremot rätt skoj ;o)

Lör: Vila

Sön: 40 min morgonpromenad, snittpuls: 60%, -190 kcal.
10 min AMT-crossing, BEN (riktigt mespass), 35 min crosstraining, snittpuls: 74%, max: 85%, -255 kcal. Helt omotiverad idag men jag lyckades i alla fall komma igång på crossen till slut.


2 kommentarer:

Cathrine´s Blogg sa...

beställde en polar klocka igår äntligen så jag kan se hur jag jobbar....

sofia sa...

låter som du haft en bra träningsvecka, och träna nya pass är alltid kul, allt kan inte passa en ;)