Annons

söndag, mars 21, 2010

Vecka 11

Då var snart den här veckan också över, jisses vad tiden går fort! Bara lite drygt 3 månader kvar till midsommar så det är dags att börja jobba på sommarformen ;o)

Mån: 55 min morgoncardio varav 40 min löpning, snittpuls: 78%, max: 91%, -425 kcal.

Tis: 50 min morgonpromenad, snittpuls: 61%, max: 68%, -246 kcal.
5 min crosstraining, AXLAR, BRÖST, MAGE.
Power Yoga

Ons: vila

Tors: 40 min AMT-crossing med intervaller, snittpuls: 76%, max: 86%, -305 kcal.

Fre: 42 min morognpromenad, snittpuls: 59%, max: 66%, -193 kcal.
RYGG, BAKSIDA AXLAR, ROTATORN.

Lör: 40 min morgonspinning, snittpuls: 61%, max: 70%, -200 kcal.
42 min indoor walking express, snittpuls: 83%, max: 91%, -363 kcal.

Sön: 66 min morgonpromenad, snittpuls: 57%, max: 68%, -283 kcal.
35 min spinning i lästempo.

Jag har bra med motivation nu så det känns som om allt flyter på bra, härligt!

 Tallinn 2009

2 kommentarer:

Carro sa...

Ambiöst och inspirerande att läsa din blogg ;o) Det där med morgonpromenader alltså: Såå jobbigt att komma igång, men när man väl gör det och ser hur effektivt det är, är det ju en underbar känsla. Planerar dra igång med det nästa vecka... Puh!!!

Lina Johansson sa...

Carro: Kul att höra :o)
Morgonpromenader går jag bara för att jag tycker att det är så himla skönt! Visst kan det vara jobbigt att komma ur sängen i tid till en början, men det är klart värt det!