Annons

söndag, mars 14, 2010

Kostrådgivning

Nu när jag är klar med utbildningen har jag startat upp mitt företag så smått igen, känns skitroligt! Gå gärna in på min andra blogg för att läsa mer: Fitness by Lina



Eftersom jag har sån bloggtorka nuförtiden så kom jag på en kul idé. Om det finns intresse för det så kommer jag köra ett återkommande inlägg som jag kallar "Fråga kostrådgivaren". Under veckan får ni möjlighet att ställa frågor i kommentarsfältet här på bloggen. Dessa sammanställer jag sedan under helgen och ger mina svar i ett blogginlägg så att alla kan läsa. Det handlar alltså inte om någon personlig kostrådgivning, utan en möjlighet att ställa alla möjliga frågor kring kost som ni gått och funderat på. Vad säger ni om detta?

4 kommentarer:

Jenny sa...

Det låter som en toppenidé, kul! :) Grattis till "examen" förresten!

Lina Johansson sa...

Tackar så mycket :o)

Sara sa...

Jag instämmer med Jenny, dels med Fråga kostrådgivaren och Grattis :)

Lina Johansson sa...

Kul :o) Fråga på bara!