Annons

fredag, februari 19, 2010

Träningsvärk

Jag har träningsvärk i typ hela min kropp nu, guuud va vältränad jag känner mig, haha. Tränade rygg och biceps i tisdags, axlar, bröst, mage och triceps i onsdags, och benen igår. Förkylningen är så gott som helt borta nu så i helgen kör jag igång med cardion igen. Vill verkligen komma igång med träningen på allvar nu och få känna mig fit for fight igen! Sjukt trött på min sälform... Fettmätningarna vi fick göra på kursen igår var en riktig mardröm. Inte för att jag tar siffrorna på allvar (det säger en del när det skiljer 14 procentenheter mellan lägsta och högsta...) utan själva känslan av att nypa sig i fläsket med en kalipertång. Att det kan gå så fort att komma ur form igen! Känner mig främmande i min egen kropp och det är skitjobbigt när alla kläder sitter så tight...

Jag behövde verkligen ett riktigt break från både träning och diet efter tävlingen, så nu är det bara att jobba sig tillbaka till en bra trivselform och balans i tillvaron. Kostrådgivarutbildningen kom verkligen lägligt, den har fått mig att tycka att det är roligt igen och på ett sundare sätt. Den här veckan har gått alldeles för fort, jag har haft så himla kul och vill inte att det ska ta slut! Längtar redan till vecka två!

Kvällen avslutades med sushi och bio, Snabba cash var riktigt bra! Nu kallar sängen, sjukt trötta båda två... Godnatt på er och trevlig helg!

Inga kommentarer: