Annons

tisdag, februari 23, 2010

Ljusblå ögon

Jag fick en sån söt komplimang på bussen imorse. Två flickor satt och viskade till varandra och sen sa den ena att jag hade så vackra ljusblå ögon. Det värmer alltid lite extra när det kommer från ett barn, de är alltid så ärliga :o)

Träningen känns riktigt bra nu faktiskt, eller ja, det beror ju såklart på vad man jämför med... Men det känns bättre och bättre :o) Härliga muskelminne!
Igår blev det 45 min crosstraining innan jobbet, 25 min på AMT:n och sen 20 min på den vanliga, snittpulsen landade på 81% och -380 kcal. Fick kämpa på bra där vill jag lova...
Idag blev det ett bra styrkepass för axlar, bröst, triceps och mage. Kul när träningen känns bra!!

Nu längtar jag tills snön försvinner så jag kan börja cykla till jobbet igen och komma igång med löpningen ordentligt.

7 kommentarer:

fanciful sa...

Hej. Jag måste fråga en sak.
jag beställde från styrkadirekt.se all stars hy-pro 85 jordgubb, men dom tabbade det och skickade inte varan. men det löste sig med kostexperten iaf för dom var snälla. vet du var man kan köpa hypro nån annanstans nu?

och med hur mkt vatten blandar du hypro pulvret med? och hur mkt pulver?
för när jag tar 30 g pulver och 4 dl vatten som de står och rör ner i en skål med sked blir de bara som lite tjockare dricka.
hur mkt pulver och vatten tar du för att de ska bli fluff??? eller pudding? vill verkligen göra fluff :P

Lina Johansson sa...

Jag tror inte att det finns någon som säljer hypro längre, tyvärr.
Jag mäter aldrig hur mycket vätska, jag bara rör ut det tills önskad konsistens. Börja med bara någon dl vätska och öka allt eftersom det tjocknar. Prova dig fram!

WellbeingOfMe - Välmående, Lågkolhydratkost, Träning & Positiv energi! Nu även Bloggjoggen-skåne sa...

Åh det är så härligt med människor som bara säger snälla komplimanger och liknande sådär helt sonika till främmande personer! :) Älskar sånt!

Lina Johansson sa...

Visst är det härligt!! Man blir så glad!

Tova sa...

Hihi, vad gulligt :) Visst är det härligt med barn och deras rättframma sätt!

Lisa sa...

Du har helt fantastiska ögon!

Lina Johansson sa...

Tova: Absolut ;o)

Lisa: Tusen tack!!