Annons

söndag, januari 31, 2010

What a day!

Fullt ös och 198 kort sålda på en dag :o) Kunderna köade tålmodigt ute i den kalla snön 3-4 timmar för att komma över de billiga gymkorten! Galet! Vi hade en riktigt trevlig dag med grymt teamwork och avslutade med sushi :oP Imorgon börjar en ny arbetsvecka. Två veckors jobb, sen blir det en skön hotellweekend i Göteborg med barndop och Alla hjärtans dag firande :o) Myyys!!

Efter det ska jag hitta på en annan kul grej i ett par veckor :o)

http://img.educations.com/Institutes/Institute9500/logos/logo.gif

8 kommentarer:

soffan sa...

Fanken vad fint att så många köpte kort :). Och vad spännande utbildningen verkar, klippt och skuren för dig ju!!!

Sonja sa...

Hej Lina! om du vill gå kursen dipl. kostrådgivare: gick samma kurs på nåt annat ställe och det var 5 söndagar (kursens innehåll nästan samma som Pauluns), MEN kostade bara drygt 2000:- spänn. alltså mycket billigare. kursen själv var jättekul och har samma kvalitet! du får skriva en tenta sen och får diplomet. Pualuns tar mycket pengar för samma grej bara....
har en bra start på veckan, Sonja

BlondeAmbition sa...

Gud vad skoj! Jag vill oxå gå den.. dyrt bara =/
hoppas du får ut mkt av den!

Lina Johansson sa...

Soffan: Niceigt värre ;o) Ja det ska bli jätteroligt och spännande! Ser fram emot det :o)

Sonja: Ja det finns så många olika, men jag tror att Pauluns är en av de bästa så jag valde den.
Tack detsamma!

BlondeAmbition: Det ska bli superroligt! Visst kostar det en del, men jag har funderat på det här så länge nu.

Sonja sa...

ville bara säga att jag ville inte göra reklam för nån kurs. jag tror inte att Pauluns är det bästa, tvärtom med sin 'crash-kurs-utbildningsbakgrund'.
/Sonja

Lina Johansson sa...

Tja, vi får väl se vad jag tycker om den sen ;O)

FitnessMama sa...

Tjingeling tjejen! Jag har gått båda deras steg, alltså 1 och 2 och det är en utbildning i en egen klass! Alla lärare och föreläsare är fenomenala! Jag har fått mycket jobb tack vare utbildningen. Vart ska du gå någonstans? Stockholm? Kul också att ni sålde så mycket kort! Galet!! :0) Sköt om dig LIna! Kram Jeanette

Lina Johansson sa...

Va roligt att höra Jeanette! Jag ska gå den i Malmö så det är perfekt att kunna bo hemma och bara ta bussen dit. Ska verkligen bli jättespännande!
Kram på dig!