Annons

torsdag, januari 28, 2010

Latmask

Usch, den här veckan har jag varit riktigt lat. Bortsett från löpningen i måndags så har det inte blivit mycket till träning. Jag körde ett ryggpass i tisdags men det gick inget vidare, kände mig helt seg och svag. Igår fick det bli helvila, kunde inte ens cykla till jobbet för all snö. Det fick bli bussen dit och sen var älsklingen gullig och hämtade mig på kvällen ;o) Idag var det strålande fint väder och jag promenerade 50 min till jobbet i det kritvita vinterlandskapet, superhärligt! Imorgon ska jag minsann se till att träna nåt igen, får se vad jag känner för då :o)

Missa inte våra grymma öppningserbjudanden i Nacka, Göteborg och Limhamn nu på söndag! Kortet gäller dygnet runt på alla våra anläggningar i Sverige och inkluderar gruppträningen på våra PLUS-anläggningar i Lund Centrum, Malmö Värnhem och Göteborg Centrum.



2 kommentarer:

Jenny sa...

Har en fråga! :o) Jag bor i Halmstad men min pojkvän bor i Malmö, så det blir en hel del pendlande dit. Han ska nu fixa kort på "ditt" gym. Jag är också sugen, är störigt att jag inte kan träna på helgerna i Malmö då det är så dyrt per gång.

Detta öppningserbjudandet i Limhamn på söndag tänkte vi åka till. Gäller det bara konstant årskort 995 kr eller kan man få det på autogiro också? Krockar med en resa till Egypten som ska betalas nästa vecka, så himla typiskt.

Oj blev en hel utläggning, men du kanske vet hur det fungerar?

Tack för din grymma blogg förresten :)

Lina Johansson sa...

Hej Jenny!
Det stämmer att det bara gäller om man betalar hela året på en gång, annars är det ordinariepriserna som gäller vid autogiro. Det tillkommer även 220 kr i medlemsavgift.
Tack ska du ha :O) Då kanske vi ses i Limhamn på söndag!
//Lina