Annons

torsdag, december 31, 2009

Räknar med träningsvärk!

Jag började årets sista dag med mitt första Body Pump pass på sisådär 7-8 år, jag lär få rejält med träningsvärk, haha. Brände gott i varenda liten muskel minsann! Inte direkt van vid högrepsträning, det var riktigt jobbigt och kul med lite omväxling. Ska ge mig ut på en promenad i kylan nu innan det är dags att fixa till oss för kvällens festligheter. Det blir en lugn kväll med middag och trevligheter hemma hos goda vänner :o)

Hoppas att ni får en supertrevlig nyårsafton allesammans!


Happy New Year!

7 kommentarer:

Sashli sa...

Åhh den var ju HELT Maaaaaaagisk filmen - wooow så sjukt bra!!!!
Ja handlingen, miljön, bilderna, jaaa alllt- verkligen såld asså!! :D

Tack gumman, Gott Nytt År på dig med! :D
Önskar dig ett fantastiskt År!!
KRAMAR!!

Ebba sa...

Gott nytt år Lina!! :)

Suzan sa...

härligt med träningsvärk!

Anonym sa...

Lina vilken matdagbok använder på nätet? var hittar man tabeller över livsmedel och kalorier fett mm?
//Lasse

Jörgen sa...

God fortsättning på det nya året!
ska bli kul att följa dina fortsatta satsningar även om det inte blir tävling i år.
Mvh Jörgen

Lina Johansson sa...

Sashli: Jaaa, jag sa ju det! :oD
Tack detsamma min vän!
KRAM!

Ebba: Tack detsamma Ebba!

Suzan: Det gillar vi :o)

Lasse: Jag använder ingen dagbok på nätet så jag har dålig koll på dem. På www.slv.se kan du hitta bra tabeller över de flesta livsmedel.

Jörgen: Tack detsamma Jörgen!

Ida sa...

God fortsättning Lina. Hur ser ditt nya år ut, några planer än vad gäller träning, tävling eller övrig lyx?