Annons

tisdag, januari 13, 2009

What a grey day...

Helt sanslöst trött idag! Måste börja lägga mig i tid om kvällarna, sömnen är så viktig! 7 timmar brukar kännas rätt lagom för mig, men nu blir det knappt 6... Inte bra! Att det dessutom är så vansinnigt grått och mörkt idag gör ju inte saken bättre. Vid hård träning och energiunderskott är sömnen ännu viktigare för återhämtning och välbefinnande.

Det var ganska lugnt på gymmet igår också så jag fick inte möjligheten att jobba så mycket som jag velat. Jag hjälpte en hurtig äldre kvinna med några övningar och det var så roligt att höra hennes reaktioner; ja nu känns det helt annorlunda, får nog sänka vikten lite ;o) En riktig solstråle!

http://www.wlct.org/lifestyle/images/gym60.jpg
Så härligt att se äldre som håller igång! Pigga och glada =o)

Ikväll är det dags för axlar, bröst och mage. Hoppas jag kan piggna till lite innan dess, sen blir det tidigt i säng minsann.

6 kommentarer:

Susanna sa...

Det låtar väldigt roligt att guida människor i gymmet. Särskillt dem som är sådär glada och tacksamma. Hoppas du får sova gott och mycket inatt istället :)

Lina Johansson sa...

Ja det är roligt när man märker att de får en aha-upplevelse ;o)
Tack, det hoppas jag också!

(Favvis)Maria sa...

Min mormor är 74 och hon går och gymmar två gånger i veckan och går på yoga. Inte illa pissat!

Lina Johansson sa...

Härligt att höra! Jag vill också va riktigt hurtig när jag blir gammal ;o)

Julia sa...

Det tycker jag oxå, man vill nästan gå fram och berömma dom, klappa dom på axeln :)

Ha en bra dag!

Lina Johansson sa...

Ja precis! Jag blir så glad när jag ser dem =)
Tack detsamma!