Annons

torsdag, januari 15, 2009

Sooo excited!!!

Trots att det blev för sent i säng igår igen och därmed alldeles för lite sömn, så gick det undan som bara den under mitt 45 min spinningpass i morse. Humöret på topp och benen trampade för glatta livet! Har nämligen hänt något väldigt roligt, men jag kan inte berätta än, hur gärna jag än vill ;o) Ser fram emot det här oerhört mycket! Ett stort TACK till världens gulligaste tjej för den här möjligheten!

Nu är ni allt bra nyfikna, hihi. Och jag kan lova er att jag är nåt alldeles galet förväntansfull! Inte det lättaste att koncentrera sig på tråkiga statistiska analyser nu vill jag lova...

http://www.bannerblog.com.au/news/picts/funny-pictures-kitten-is-excited-about-bacon.jpg

17 kommentarer:

Solstråla sa...

Hei!

Hvilken diett går du på nå?

Lina Johansson sa...

Hur menar du? Jag går inte på någon speciell "mode-diet" om du menar så. Jag lägger själv upp mina dieter.

Anonym sa...

Du skrev om nån annan "hemlighet" för flera månader sedan som du inte kunde berätta då, som hade att göra med en förändring i ditt liv. när får vi veta den? :)

Lina Johansson sa...

Det blev inget av den saken just då, men vi får väl se.... ;o)

Solstråla sa...

Mente hva din diett er :) Hva du spiser på en dag.

Lina Johansson sa...

Okej :)
Jag äter havregrynsgröt, proteinpulver, ris, tonfisk, rotfrukter, kyckling, lax, grönsaker. Typ ;o)

PME sa...

Nu blev man ju minsann nyfiken! Söt misse...

Ebba sa...

Åååh, spännande! Håller tummar och tår för dig =)

Anonym sa...

Vad det än är du går och ser fram emot så hoppas jag att det går bra och att vår nyfikenhet snart kan stillas!
Känner mig lite som en "Lina-stalker", men idag var jag på HM och shoppade en Lina-skjorta. Dvs en skjorta med v-ringning, holkärm och dessutom i stretchtyg (så att den satt snyggt över ryggen). Tror att du har en viss förkärlek för denna modell?
Dessutom har jag införskaffat massa fina träningskläder på BB-rean, man vill ju vara snygg på gymmet...
//Anna

Johanna Trulsson sa...

Vilken cliffhanger! :)

Lina Johansson sa...

Tack tjejer! ;o) Lovar att avslöja det så fort jag får!
Kram!

Jeppe sa...

Grattis syrran! :)
Glad för din skull..
/ Lillebror

Anonym sa...

Grattis Lina, vad kul! Har du ngt tips om hur man kör mage för att få STORA magmuskler som syns? Vilka övningar, ung antal set och reps? Tack på förhand!
kram!

Tess sa...

Wow ja! Kommer bli en kanon helg. Helt övertygad =)

Lina Johansson sa...

Jeppe: Tack älskade lillebror!

Anonym: Tack! Magen är som vilken annan muskelgrupp som helst egentligen. Vill du ha större muskler så gäller det att träna den tungt och med färre reps. Kör t.ex. 3 set och 6-12 reps. Se om det finns några magmaskiner på ditt gym, det brukar finnas någon form av sittande crunch där man kan lasta på vikter. Annars kan du alltid köra crunches på pilatesboll med extra vikter på brösten/bakom nacken. Träna magen allsidigt som resten av kroppen! Sen för att musklerna ska synas så gäller det förstås att vara hyfsat deffad också ;o)

Tess: Absolut, helt galet kul!!!

Bella Eklund sa...

Fatta hur grymt kul vi ska ha det, obeskrivligt! :D

Lina Johansson sa...

Jaaa, så galet roligt!!! :o)