Annons

onsdag, januari 07, 2009

Phuuuu....

Idag var det kämpigt att springa vill jag lova! Ville komma in rätt i mitt träningsschema nu så jag stack ut och sprang idag också. Det blev samma runda som igår, 60 min morgonlöpning, men jag orkade inte springa mer än 35-40 min idag. Benen var sååå tunga! Men nu blir det vila från löpningen ett par dagar, spinning tors-fre, så ska det nog gå bra på lördag igen :o) Jag hade i alla fall fint väder idag, soligt och vitt, härligt! Tror minsann att det är Jossan som skickat ner lite snö till mig, hihi.

Då var helgdagarna över och det är dags att återgå till arbetet. Eftersom proverna jag beställt inte kommit fram ännu har jag inget att göra i labbet, så jag sitter hemma och jobbar med analyserna. En massa tråkig data att sortera, urk... Har verkligen ingen lust att börja jobba igen :o(

Nej nu ska jag inte klaga. Det är superfint väder ute och onsdag, snart helg igen ju ;o)

Inga kommentarer: