Annons

onsdag, januari 07, 2009

Hemma igen

Gud så kallt det är ute! Fick stå och vänta på bussen i 20 min, och när den väl kom så var den överfull så jag fick stå hela vägen. Inte läge att plocka fram matlådan med tonfisk då inte ;o) Fick vänta tills jag var framme, smet in på ett köpcentra och slängde i mig maten innan jag gick till gymmet. Ville inte börja med att plocka fram matlådan direkt jag kom dit ;o) Hade nog inte gjort något förvisso eftersom kunderna som skulle kommit och provtränat idag aldrig dök upp. Lite trist, men det kommer fler tillfällen! Jag fick i alla fall träffa platschefen och PT:n också, ett riktigt härligt gäng som har stenkoll på alla som tränar där ;o) Och jag hann med att prova på de flesta maskinerna, hur sköna som helst! Massagestolarna och infrabastun var inte heller så dumma, hihi.

Nu börjar magen kurra här, dags att värma en portion lax med vitkåls- och svampröran. Ganska spicy och riktigt gott! Storkok är guld värt när man vill va säker på att få i sig bra mat, bara att ta fram en portion ur kylen eller frysen och värma, klart på ett kick!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan. Din blogg inspirerar mig jättemycket till träning. Undrar om du skulle kunna lägga in lite mer bilder?
Skulle göra bloggen lite roligare..

Keep up the good work! :)

Lina Johansson sa...

Tack ska du ha :o)
Jo, jag ska bättra mig, har varit lite dåligt med bilder på sistone...
//Lina