Annons

onsdag, januari 14, 2009

Happiness

Inte speciellt pigg idag heller och den grå dimman ligger fortfarande tät, men jag känner mig ändå rätt glad idag :o) Det dåliga vädret och tröttheten gjorde att jag valde spinning istället för löpning i morse. Kämpade mig igenom 45 min. Ikväll är det vila från träningen och det känns riktigt skönt. Jag ska laga 2 kg kycklingfilé och frysa in i lagom portioner och sen ska jag jobba med ett träningsupplägg. Lugn och ro där hemma när Calle är iväg och fightas ;o) Får passa på att mysa med Leo.

Robin har nu klippt ihop en film från Lucia Body Fitness 2008. Tusen tack!



Dagens visdomsord från mitt Yogi choco eftermiddagste:

"Inspiring others towards happiness brings you happiness"

Och med dessa ord vill jag tacka ER, alla min underbara bloggläsare!

14 kommentarer:

robin sa...

oj ! satan va "bruna" ni är !? å satan vilka muskler :) (är inte så insatt i sånt här haha) jag tränar lite själv på gym men det är mest för att göra nåt..! vad kallas sånt ni gör ?

Anonym sa...

shit vad söt du är! och vad snygga alla är! vilken placering fick du?

Anonym sa...

jag är inte så insatt i fitness men du ser ju lugnt bäst ut av alla dom, mest kvinnlig!

Jen sa...

oj vilka kroppar, ser nästan konstgjorda ut (på ett bra sätt)
men hur är det, måste man hålla musklerna spända hela framträdandet
får man inte kramp då?

tänkte oxå fråga om du hört när styrkadirekt får påfyllning på Hypro?

kram

Lina Johansson sa...

Robin: Haha ;o) Mycket solande vettu, nej skämt åsido, det är brunfärg för att definitionerna ska synas i det starka ljuset. Body Fitness heter det.

Anonym 1: Tack!! Jag blev 6:a av 20 vilket jag är jättenöjd med :o)

Anonym 2: Tusen tack!!!

Jen: Ja mer eller mindre, slappnar man av så syns liksom inte musklerna speciellt mycket. Visst kan man få kramp, men jag tror inte det är så vanligt på scenen faktiskt.
Nej, jag har inte hört något än.

/Lina

Anonym sa...

Hej! Vad fin du var! :)Men
det ser ut som flera av tjejerna har silikoninlägg. Säger tävlingsreglerna ngt om det? Det är förvisso snyggt, men rätt osportsligt... Deffar man ner sig så ska väl ändå även bröstmusklerna synas och inte implantaten??

Lina Johansson sa...

Tack :O)
Ja det är väldigt vanligt med silikon i den här sporten. Mycket av brösten försvinner ju när man deffar ner sig och det är många som inte tycker att det känns så kul. Brösten är en stor del av kvinnligheten och synliga bröstmuskler ger knappast bonuspoäng i body fitness. Det finns inga regler vad gäller silikon. Jag tycker att det är helt upp till var och en och jag stör mig inte det minsta på att många av mina motståndare valt att operera sig.
//Lina

Helene sa...

Har precis skickat dig lite "happines";)

Lina Johansson sa...

Ja du det där kan man verkligen kalla happiness!!! Shit va häftigt :o)
Tusen tack!!!!!
KRAM

Sophia sa...

Hej Lina! Såg att du använt jordnötssmör, jag kan verkligen rekommendera ett annat märke om du vill prova Green Choice (crunchy) heter det och finns på konsum och coop forum, suuupergott jag tycker markattans har lite för mkt smörsmak men det är ju smaksak,,prova får du se...

Tack för din inspirerande blogg! / Sophia

Sonja sa...

Hej Lina, skitsnygg i filmen!
hoppas du hade en kul matlagningskväll, det är ju roligt!
har en bra dag!
kram, Sonja

Anonym sa...

Hej Lina! Tack för ditt svar beträffande implantaten och tävling! Tycker iaf att dina är finare, ser mycket naturligare ut!
Kram

Jossan sa...

Hej gumman.
Får kika på filmen på någon annan dator..denna är sååå seeeeg=)
Önskar dig en toppen dag

Kramar från ett KALLT umeå

Lina Johansson sa...

Sophia: Tack för tipset, ska kolla!

Sonja: Tusen tack!

Anonym: Tack ;o)

Jossan: Tack detsamma raring!