Annons

måndag, januari 05, 2009

Då var man igång igen!

Träningsupplägget och dietschemat är fixat och maten för en vecka framåt är redan portionerad och klar. Nu är dieten igång igen! Mot Sweden GP och toppformen! Känns extra roligt nu när Calle också bestämt sig för att deffa lite :o)

Idag var det egentligen löpning på schemat men det är så sjukt kallt ute nu. Jag fixar inte att springa när det är flera minusgrader, får ont i hela kroppen och kan inte andas ordentligt. Så jag bestämde mig redan igår för att börja dagen med spinning istället. Och upp i tid skulle jag, dags att vända tillbaka dygnet nu! Jag låg halvvaken en bra stund innan jag klev upp så jag var helt snurrig ett tag, tur att jag inte skulle springa med den balansen, hihi. Tog en ripped cap och 4 anabolic caps, sen 50 min morgonspinning. Evigheter sen jag körde spinning sist ju! Det tog en stund att väcka kroppen, men sen kändes det bra. Nu ska konditionen bli riktigt bra igen!

Glittersammet WAVES - orange GIRLANG - lila
Läckra nyheter hos Glitz it!

2 kommentarer:

Georg sa...

Hej Lina!
Skall ge dig lite motivation.
Åsa och jag var ute och sprang 21 km på 1.45 h (med barnvagn).
Kallt? Den dagen du står på scen och når ditt mål, blir allting mycket varmare ;-)
Åsa skall också upp i Varberg, men det är VM som är det STORA målet.
Du är stjärnan som är på väg, glöm inte det ;-)
Din kära vänner som bry sig.

Lina Johansson sa...

Det tror jag alldeles säkert att ni gjorde ;o) Jag är gnällig, jag vet! Jag ska nå mitt mål och det kommer kännas så grymt! :o) Superkul att Åsa ska upp på scen igen! Kommer bli en tuff tävling tror jag, men det är bara kul.
Tack för allt ert stöd, det värmer verkligen!
Kramar Lina