Annons

fredag, januari 16, 2009

Busy mind...

Vet ni vad, det är freeeedag idag!!! :oD Och Lina är glad!

Kände mig inte alls laddad för att träna igår kväll och jag ska erkänna att jag var nära på att skita i det... Fruktansvärt trött och seg av för lite sömn och frustrerande jobb. Men vi kom iväg till gymmet! Höll på att somna i bilen på vägen dit och jag hade verkligen inga förväntningar på passet. Noll fokuserad och upplagd... Men så fort jag pluggade i hörlurarna och satte igång med benpressen så fanns energin bara plötsligt där och jag for runt som en duracellkanin hela passet med fullt fokus! Hann köra igenom benen, vaderna och magen innan Calle var klar med sitt, och det ska ni veta, händer inte ofta! Gud vad härligt att kunna ta ut kroppen så trots att man varit helt opeppad! Sen var man pigg och glad i bollen med dödstrött i benen istället ;o)

Morgonens 45 min spinning flöt på bra, glad och motiverad trots för lite sömn i natt igen. Hade jättesvårt att sova, det är så mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu. Väldigt roliga saker som jag ser fram emot otroligt mycket, men det är samtidigt viktiga beslut... Det tar på krafterna. Känns verkligen skönt att det är fredag, ser fram emot en otroligt lugn och avkopplande helg med min älskling.

En stor kram till min älskade mamma, kändes jätteskönt att prata med dig igår!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Är det lönt att skriva saker på sin blogg o sen inte berätta vad det handlar om?

Lina Johansson sa...

Min blogg, mina regler ;o) Jag tvingar dig inte att läsa den, eller hur!?
Jag kommer givetvis berätta mer om det så fort jag kan.
//Lina

Sofie sa...

Jag håller med dej Lina!!
Jag tycker bara att det blir extra spännande o läsa din blogg o se vad som händer... Den som väntar på något gott..... :)

kram

Lina Johansson sa...

Tack Sofie! =o)
Kram på dig

Josefina sa...

Hej Lina,
tack för en bra blogg!
Tänkte höra om du vet något bra gym i London som inte är alltför dyrt?

Håller med Sofie och dig ang kommentaren från "den anonyma". Det blir ju bara roligare att få reda på nyheten sen. Mer spänning i det hela! :D
/Josefina

Lina Johansson sa...

Tack Josefina! ;O)
Känner tyvärr inte till några gym i London då jag aldrig har vart där. Fråga på Bodys forum vettja! Brukar alltid finnas folk som har bra tips där!
//Lina

Emma Haals sa...

tippar på att det är träningslägret i tallin fem dgaar? sofi lindberg har nyss skrivit om det i sin blogg :).

Lina Johansson sa...

;o) Vi får väl se....

Fia sa...

De anonyma kommentarerna är som vanligt inget att bry sig om.... ;P

Duu.... Om jag googlar på mitt namn så kommer du upp? Jag med men ändå... Konstigt va?

Trevlig helg gogumma! *KRAM*

Kalle sa...

Härligt att läsa att du har så mycket energi. Jag har haft en envis sträckning i ryggen hela veckan. Dvs ipren, massage och haltande. Testade nu på kvällen en promenad och de kändes bra. Är sååå uppladdad för träning!

Åsa sa...

Oj, var visst inloggad som maken. Snabbt könsbyte där. /Åsa

Anonym sa...

Inte för att du behöver ännu mer boosting, men kan inte låta bli att smittas av din positiva energi. Nog många som är avundsjuka på dig och dina framgångar, men fortsätt vara dig själv och kör ditt race.
Jobbigt med dålig sömn, men du får sova ut i helgen!
//Anna

Lina Johansson sa...

Fia: Precis ;o) Haha, va lustigt! Måste va för att vi skrivit om varandra i bloggarna eller nåt.
Tack detsamma!

Åsa: Hihi ;o) Skönt att din rygg börjar kännas bättre! Tack ska du ha!

Anna: Åh, tack så jättemycket!

Kramar Lina