Annons

torsdag, januari 01, 2009

Bildbomb från nyår ;o)

Tack Seth och Johanna för er supertrevlig kväll på Breeze Fitness! Grymt gym dessutom, vi blev galet sugna på att träna! Jag, Calle och flera andra valde att vara helt nykra och det var så himla skönt. Vi hade rätt kul åt de andra, hihi. Massor av god mat och många skratt!

Uppdukat med långbord inne i gymmet ;o)
Thess och Markus
Johanna och festens sötaste Arthur
Först var det god mat från Ingelsta kalkon, sen ljuvlig cheesecake, sen åkte det fram ännu mer godsaker...
Gott nytt år!
Seth drog igång tävlingar i dips och chins, och vann såklart båda grenarna själv. 50 dips på fyllan är inte så illa ;o)
Ja, vi fick oss några goda skratt under kvällen...
Johanna fixar nattamaten ;o)

Vi kom inte i säng förrän närmare fem i natt men det blev givetvis en härlig "morgon"promenad i det fina vädret idag ändå. Tog en sväng förbi ica också och var hemma igen efter 90 min. Frukost vid tre är väl lagom ;o) Börjar ju för sjutton redan bli mörkt! Haha
Jag drar igång dieten så smått nu tors-fre och på lördag tar jag mina startmått och vikt. Blir spännande att se hur jag ligger till! 12 april är det dags för Sweden GP i Varberg och mitt mål är att va ca 2 kg lättare än sist. Jag kommer inte va stor, men nu ska jag bannemig bli hård! Hoppas ni hänger med på resan!

Nu ser vi till att 2009 blir ett riktigt bra år, eller hur!

11 kommentarer:

izza sa...

Hej Lina! Tack för en mycket inspirerande blogg! Sitter och funderar på att beställa ett proteinpulver med smak av vanilj. Men hittar inte Hy-Pro i vaniljsmak, vet du om de slutat med det??

Lina Johansson sa...

Tack Izza :o)
Hy-pro är slut i de flesta smakerna just nu, men det är på ingång igen!

Anonym sa...

Hej Lina! Måste bara säga att jag tycker du har en fantastiskt fin form! Jag tycker det skulle vara så sjukt roligt att vara med i nybörjartävlingen i juni.Tror du tiden räcker till För en normalviktig, normaltränad tjej att ställa upp?

Hälsningar / Sophia

Lina Johansson sa...

Tusen tack Sophia!
Visst borde du hinna till juni! Min första diet höll jag på i 4 månader. Det är bara att sätta igång! Gör små ändringar i din kost till det nyttigare och öka på cardion redan nu. Ta gärna hjälp av någon erfaren också om du känner att du behöver hjälp.
Lycka till!
Kram Lina

Daniel Lindqvist sa...

Verkar ha varit en hejdundrans till fest =)

God fortsättning på er!

Lina Johansson sa...

Hehe ;o)
Tack detsamma!

Sonja sa...

Hej Lina, usch diet igen. du är stark & disciplinerat, väldigt beundansvärt. lycka till med dieten!
har en bra dag, kram, Sonja

Anonym sa...

Hur kom det sig att ingen av er ville dricka något? Ni kanske aldrig dricker iofs!

Lina Johansson sa...

Sonja: Tack ;o)

Anonym: Vi dricker väldigt sällan och lite, känner i regel aldrig för det. På nyår och några andra tillfällen under året brukar det bli lite vin, men detta nyår behövde vi ta bilen och kände då att vi båda lika väl kunde låta bli. Man kan ha kul ändå :o)

Jossan sa...

2009 kommer bli grymt gumman;)
KRAMIS

Lina Johansson sa...

ABSOLUT! ;o)
Kram kram!