Annons

torsdag, januari 08, 2009

Benpasset avklarat :o)

Efter en hel dag med frustrerande datajobb var jag inte helt upplagd för ett benpass ikväll, men det gick klart över förväntan! Styrkan var bättre än på länge och jag kände hur mina ben blev darrigare för varje övning ;o) Sittande benpress, gynekologstolarna (mest i rehabsyfte), hacklift, rumplyft med viktplatta på magen, bencurl och riktigt strikta utfall i smithen. Kommer garanterat få ordentligt med träningsvärk! Hann med ett par övningar för magen också.

Bara för att man känner sig slut i huvudet så behöver det inte betyda att kroppen också är trött. Ofta piggnar man till så fort man kommer till gymmet och får igång blodcirkulationen :o)

Dagen efter FF 2008

5 kommentarer:

Sofie sa...

Grymma ben verkligen :)

Nelli sa...

Hej! det ska bli spannande att folja din diet utveckling, lite dags forms bilder kanske? :)
Nar ar tavlingen?

Lina Johansson sa...

Sofie: Tack :o)

Nelli: Kul att du tycker det!
Ja det kommer kanske i helgen, om jag orkar ta några foton...
Den är 12 april.

//Lina

Desi sa...

Gaah! Vad jag inte gjort för att få de benen!! Grymt!!

Lina Johansson sa...

TACK!! ;o)