Annons

lördag, december 27, 2008

Tränat :o)

Åh va skönt det var att träna igen! Vi promenerade bort till gymmet i det fina vädret, jag värmde upp lite till med 5 min på crossen och körde sen axlar, bröst och mage. Riktigt bra pass blev det! Gött att plåga musklerna litta! Gillar verkligen Motionspalatset, men dyrt är det... 120 kr för att träna en gång! Sen gick vi genom hamnen längs Vänern hem igen och njöt av våra proteindrinkar och bananer :o) Solsken, vindstilla, kallt och friskt. Tog mig en massageomgång till sen också, hihi. En riktigt skön lördag! Tror det nalkas pizza här snart, kommer inte ens ihåg när jag åt det sist. Det kan väl va gott ibland men det är inte direkt något jag brukar längta efter. Tänkte jag skulle piffa till min halva med psylliumfrön och minikeso. Jag är knäpp, jag vet ;o)

Sista natten i Vänersborg, imorgon åker vi ner till Varberg för att hälsa på fam Hällstorp :o) 3:e stoppet den här resan, Leo undrar nog vad sjutton vi sysslar med. Men sen ska vi hem till Lund! Några dagar i alla fall... På nyår åker vi till Seth & Johanna i Ystad :o)

5 kommentarer:

anneli sa...

Hej! För att gå ner i vikt, tror du det är bättre att börja med en detox och äta bara frukt & grönt för att rensa kroppen i 14 dagar eller bättre att äta "vanligt" från början som gröt, fisk, ägg, kyckling, frukt, nötter, grönsaker & proteindrink?

Jen sa...

hej Lina
hoppas du haft en trevlig jul.
jag har precis pratat med jens på styrkadirekt, de har nästan slut på de flesta hypro smakerna :(

Men mr muscle, hur är den? han sa att du hade provat dem också.
är de lika krämiga och "tjocka" i konsistensen som Hypro?

kram Jen

Lina Johansson sa...

Anneli: Detox är fullständigt meningslöst enligt min mening, jag skulle bara äta det du nämner som vanlig mat direkt.

Jen: Om du inte vill vänta tills de får in mer hy-pro så är optimum 100% casein ett alternativ. Det blir också tjockt och krämigt, men jag gillar hy-pro bättre. Mr muscle är ett snabbt protein som inte blir tjockt, det dricker man snarare efter träningen.

Kram Lina

Desi sa...

Åh, nyårsafton i Skåne! Låter mysigt, hoppas ni får en trevlig kväll!

Lina Johansson sa...

Tack detsamma tjejen!