Annons

torsdag, december 04, 2008

Tömning

Idag ryker saltet och alla mina måltider består av kokt kycklingfilé, valnötter, sallad och böngroddar. Utan kryddor. Spännande värre va ;o) Och litervis med vatten och te! Känner mig lite trött och svag nu, men det är så det ska va. Imorgon kväll får jag börja fylla på med lite mer energi :oP Den här gången har jag tänkt ladda med potatis och banan, sen blir det nog en del riskakor med nutella också. Kul att testa något nytt, men lite läskigt också såklart... Håll tummarna att det funkar bra!

Igår blev det en kvällspromenad ute i snön! Det kom massor med snö här igår, men tyvärr var det väldigt blött så mina tår höll på att förfrysa... Fick räcka med en runda på 47 min. Dagens morgonpass 45 min lugn spinning. Ikväll blir det sista tömningspasset för hela kroppen och sen är det bara vila som gäller. Snacka om välbehövt!

Jag kollade formen lite i spegeln imorse och det såg faktiskt rätt bra ut trots att jag håller en massa vätska fortfarande. Det ska bli superspännande att se hur det ser ut imorgon bitti när jag har tömt mig lite mer och fått färg på mig. Ska se till att ta lite bilder då så ni också får se. Så här såg det ut fredag morgon förra året:


Nej nu måste jag fixa lite te och kyckling, sen jobba vidare.

9 kommentarer:

Anonym sa...

ska bli kul att se imorgon hur du ser ut :) kommer bli skitbra!

susanne sa...

Lycka till nu! *L* Kommer tyvärr inte att kunna se dig live... Men håller tummarna för dig här hemma... Kram!

Anonym sa...

Kycklingsallad med nötter låter i alla fall godare än salt fisk. Fast utan kolhydrater vill man kanske helst ligga i koma? Skönt att du tagit ledigt - njut av detta!

Jörgen sa...

Har inte skrivit på ett tag, har dock följt din väg till scenen =).
ville bara säga lycka till, och att resultatet kommer blir super!!
mvh J

Anonym sa...

Skulle jag få önska mig en ny kropp, vem som helst, skulle det vara exakt som du ser ut på bilden ovan! Jag håller tummarna för dig på söndag, hoppas det går super!!

Eva-Linn sa...

Lycka till! Ska bli kul att se dig på scen! (Om jag nu hinner se något eftersom jag ska jobba) Och trevligt att prata en snabbis med dig på toan på DC!=)

Johanna sa...

Lycka till gumman håller tummarna för dig
Ses säkert på mässan
KRAM Johanna

Sara Broms sa...

Stort lycka till nu Lina=) De kommer gå skit bra!!=) Kram Sara!!

Lina Johansson sa...

Tusen tack allesammans! Ni är underbara!
Kramar Lina