Annons

onsdag, december 17, 2008

Sista veckan innan jul :o)

Det blev ingen träning igår, ägnade istället kvällen åt de sista(?) julklappsinköpen, tvätta, mer julbak och matlagning. Gjorde en smarrig wok med kyckling, massa vitkål, paprika, riven ingefära, vitlök och japansk soja. Ser fram emot lunchen idag :oP Annars händer det väl inte speciellt mycket intressant... Försöker få undan så mycket som möjligt på jobbet denna veckan så man kan njuta ordentligt av julledigheten sen. Imorgon är det julfest med jobbet, på söndag kväll åker vi hem till min familj i Höganäs för att fira jul, och på juldagen kör vi vidare upp till Calles familj i Vänersborg. Ska bli sååå härligt! Ser verkligen fram emot att umgås med nära och kära =o)


Prisutdelningen

5 kommentarer:

Norrländskans liv i söder sa...

Hej!

Gillar din blogg väldigt mycket. Har själv börkat träna för nästan 1.5 år sedan. Jobbar lite extra som modell också. Men de jag ville säga är att jag tycker du är otroligt vacker. Och verkar vara en riktigt trevlig tjej. Tittar in här ibland och får inspiration! Tack för du finns och ha en underbar jul. Jannie

sara sa...

Har du ingen bild på din familj? hade vart skoj att se! har du några syskon? mvh sara

Lina Johansson sa...

Jannie: Oj, tusen tack!!! Vilka fina ord! Önskar dig en fin jul också!

Sara: Vet inte om dom vill vara med på bloggen, hihi. Ska se om jag kan fånga dom på bild i jul =) Jag har 2 yngre syskon, en syster på 22 och en bror på 16.

Kramar Lina

Anna sa...

Du är så fin Lina :)Hade velat gå fram o hejja på tävlingen backstage, men trooor du man e världens fegaste;) hihi.

Lina Johansson sa...

Tack Anna! men du, jag bits inte ;o) Nästa gång får du komma fram och säga hej! Jag är också en fegis, hihi.